OSSA, Türkiye – İspanya Arasında Ortak Üretim Köprüsü Kuracak
18 Haz 2026 Per | 09:09
OSTİM Kooperatifi 2025 Yılı Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi
12 Haz 2026 Cum | 10:51
Gazi Üniversitesi OSTİM Yerleşkesinde Mezuniyet Sevinci
08 Haz 2026 Pzt | 02:43
Aydın: “Rekaberlik Kavramı Kümelenmelerle Oluştu”
08 Haz 2026 Pzt | 02:20
Ankara Valisi Yakup Canbolat’a Hayırlı Olsun Ziyareti
08 Haz 2026 Pzt | 12:22
HTK Avrasya Telekom Liderlerini Semerkant’ta Buluşturdu
08 Haz 2026 Pzt | 12:04
OSTİM Yatırım’ın GES Kurulu Gücü 2.3 MW’a Ulaştı
08 Haz 2026 Pzt | 10:45
Medikal Kümeye Ticaret Bakanlığından İyi Uygulama Ödülü
08 Haz 2026 Pzt | 10:37
OSTİM OSB Teknik Koleji 19 Mayıs’ı Bilim Şenliğiyle Kutladı
08 Haz 2026 Pzt | 10:15
Acil Alım Yerine Planlı Tedarik
08 May 2026 Cum | 05:56
Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı Orman Genel Müdürlüğü koordinasyonunda, 81 ilde eş zamanlı gerçekleştirilen ‘Geleceğe Nefes; 11 Milyon Ağaç Bugün Fidan Yarın Nefes’ etkinliği kapsamında OSTİM OSB ve OSTİM Teknik Üniversitesi yöneticileri, çalışanları, akademisyenler, aileler ve öğrencilerinden oluşan 600’den fazla kişiden oluşan grup, 10 bin fidanı toprakla buluşturdu.
Ankara’nın Yenimahalle ilçesi Batıkent Çakırlar mevkiinde saat 11.11'de gerçekleştirilen programda, OSTİM Teknik Üniversitesinin konuğu olan çeşitli ülkelerden öğrenciler de fidan dikti.
“Ülkemize, şehrimize ve dünyamıza borcumuz”
OSTİM Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Yülek, kampanyaya katılmaktan dolayı mutlu olduklarını dile getirdi. Yülek, “Ülkemize, şehrimize ve dünyamıza olan borçlarımızdan bir tanesi etrafımızı yeşillendirmek. Biz de bugün OSTİM Teknik Üniversitesi ailesi olarak, öğrencilerimiz, hocalarımız, idari personelimiz ve ailelerimizle burayı ağaçlandırmaya geldik. Bugünü, Sayın Cumhurbaşkanımızın önderliğinde Türkiye’de başlatılan ‘11 Milyon Fidan Kampanyası’nın dahilinde yaptık. Çok mutluyuz.” dedi.
“Çok heyecanlı bir gün”
OSTİM Yönetim Kurulu Başkanı, OSTİM Teknik Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Orhan Aydın, geleceğe nefes olmak için 11 Milyon Fidan Kampanyasında yer almaktan gurur duyduklarını kaydetti. Aydın, “Çok heyecanlı bir gün. Ağaç ve toprak insanın halet-i ruhiyesini değiştiren çok mübarek şeyler. Kalabalığın içinde herkesin enerjisini toprakla buluşturması çok kıymetli. OSTİM OSB ve OSTİM Teknik Üniversitesiyle beraber biz bugün 15. parseldeki ağaçları dikiyoruz. Ağaçla, toprakla buluştuk. Gençlerle buluştuk. Çok mutluyuz, heyecanlıyız.” değerlendirmesinde bulundu.