OSSA, Türkiye – İspanya Arasında Ortak Üretim Köprüsü Kuracak
18 Haz 2026 Per | 09:09
OSTİM Kooperatifi 2025 Yılı Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi
12 Haz 2026 Cum | 10:51
Gazi Üniversitesi OSTİM Yerleşkesinde Mezuniyet Sevinci
08 Haz 2026 Pzt | 02:43
Aydın: “Rekaberlik Kavramı Kümelenmelerle Oluştu”
08 Haz 2026 Pzt | 02:20
Ankara Valisi Yakup Canbolat’a Hayırlı Olsun Ziyareti
08 Haz 2026 Pzt | 12:22
HTK Avrasya Telekom Liderlerini Semerkant’ta Buluşturdu
08 Haz 2026 Pzt | 12:04
OSTİM Yatırım’ın GES Kurulu Gücü 2.3 MW’a Ulaştı
08 Haz 2026 Pzt | 10:45
Medikal Kümeye Ticaret Bakanlığından İyi Uygulama Ödülü
08 Haz 2026 Pzt | 10:37
OSTİM OSB Teknik Koleji 19 Mayıs’ı Bilim Şenliğiyle Kutladı
08 Haz 2026 Pzt | 10:15
Acil Alım Yerine Planlı Tedarik
08 May 2026 Cum | 05:56
Ankara Valisi Ercan Topaca, “Türkiye’de özel sektör, sanayi gelişmedikçe ülke olarak gelişmemiz, refahımızı artırmamız mümkün değil. Dolayısıyla Ülkemizin seçmiş olduğu ekonomik sistem de serbest piyasa ekonomisi olduğu için sizlerin önünü açacak, karşılaştığınız problemleri çözecek yolları, yöntemleri, teşvikleri Devletimiz uygulamaya çalışıyor.” dedi.
Vali Topaca, Yenimahalle Kaymakamı Selda Dural ve İl Yöneticileri ile birlikte OSTİM’de düzenlenen bilgilendirme toplantısında sanayicilerle bir araya geldi. Topaca, bölgedeki programının ilk bölümünde sanayicilerin sıkıntılarını ve taleplerini dinledi.
OSTİM OSB Konferans Salonu’ndaki toplantının açılışında konuşan OSTİM Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Aydın, Vali Ercan Topaca ve İl Yöneticilerine ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
“Verdiğim her sözü takip edeceğim”
Kendisine iletilen görüş ve önerileri dikkatle dinleyen ve not alan, sorunların çözümü için ilgili müdürler nezdinde görevlendirmeler yapan Ercan Topaca, sanayicilerin çalışmalarının Türkiye’nin gelişimine olan etkisine işaret etti.
Topaca şu değerlendirmelerde bulundu: “Sizlerin başarısı, Ülkemizin başarısıdır. Sizlerin gelirindeki artış, Ülkemizin gelirindeki artıştır. Genel yaklaşımımız budur. Türkiye’de özel sektör, sanayi gelişmedikçe ülke olarak gelişmemiz, refahımızı artırmamız mümkün değil. Dolayısıyla Ülkemizin seçmiş olduğu ekonomik sistem de serbest piyasa ekonomisi olduğu için sizlerin önünü açacak, karşılaştığınız problemleri çözecek yolları, yöntemleri, teşvikleri Devletimiz uygulamaya çalışıyor. Biz de bunun Ankara’daki takipçileri olarak huzurlarınızdayız.
Bütün sanayicilere başarı diliyorum. İnşallah sizler üreterek, bizler de sizin önünüzü açarak Ülkemizi hak ettiği yere taşıma konusunda, teknolojimizi geliştirme konusunda, refahımızı geliştirme konusunda birlikte beraber adımlarımızı atmayı umuyorum. Bu konuda samimiyetle ve verdiğim her sözü de takip edeceğimi bütün arkadaşlarımızın bilmesini istiyorum. Tıkandığınız yerde Vilayet olarak çok yakınız. Üreten arkadaşlarımız, gerek bürokraside gerek diğer alanlarda Valilik olarak bize ihtiyaç duyarsanız yakınız. İnşallah güzel, temiz ve faydalı üretimlerin yapıldığı OSB olmaya, Türkiye’ye örnek olmaya, gelişmeye OSTİM’de devam ederiz.”
Ankara Valisi Ercan Topaca, toplantının ardından OSTİM’de saha turuna çıktı. Topaca, bölgedeki firmaları ziyaret ederek, üretim, ihracat ve Ar-Ge çalışmaları hakkında bilgiler aldı.