OSSA, Türkiye – İspanya Arasında Ortak Üretim Köprüsü Kuracak
18 Haz 2026 Per | 09:09
OSTİM Kooperatifi 2025 Yılı Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi
12 Haz 2026 Cum | 10:51
Gazi Üniversitesi OSTİM Yerleşkesinde Mezuniyet Sevinci
08 Haz 2026 Pzt | 02:43
Aydın: “Rekaberlik Kavramı Kümelenmelerle Oluştu”
08 Haz 2026 Pzt | 02:20
Ankara Valisi Yakup Canbolat’a Hayırlı Olsun Ziyareti
08 Haz 2026 Pzt | 12:22
HTK Avrasya Telekom Liderlerini Semerkant’ta Buluşturdu
08 Haz 2026 Pzt | 12:04
OSTİM Yatırım’ın GES Kurulu Gücü 2.3 MW’a Ulaştı
08 Haz 2026 Pzt | 10:45
Medikal Kümeye Ticaret Bakanlığından İyi Uygulama Ödülü
08 Haz 2026 Pzt | 10:37
OSTİM OSB Teknik Koleji 19 Mayıs’ı Bilim Şenliğiyle Kutladı
08 Haz 2026 Pzt | 10:15
Acil Alım Yerine Planlı Tedarik
08 May 2026 Cum | 05:56
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, belediye bürokratlarıyla birlikte Başkent genelinde faaliyet gösteren 13 OSB’nin yöneticisiyle bir araya geldi. Görüşmeye; Organize Sanayi Bölgeleri Üst Kuruluşu (OSBÜK) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Seyit Ardıç, OSTİM Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Aydın, OSTİM Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Yülek, 1. OSB Başkanı Mehmet Niyazi Akdaş, 2. ve 3. OSB Başkan Vekili Mete Çağlayan, Ankara İvedik, Anadolu, Ankara Dökümcüler, Çubuk Hayvancılık İhtisas, Başkent, Elmadağ Mobilyacılar İhtisas OSB başkanları da katıldı.
Toplantıda, Ankara’da istihdamın geliştirilmesi, sanayi üretiminin artırılması ve OSB'lerle ilgili talepler masaya yatırıldı.
Sanayicilerin taleplerini dinleyen ve her türlü desteği sağlayacaklarını belirten Başkan Yavaş, Başkent sanayisinin gelişmesi ve istihdamın artması için iş birliğine hazır olduklarının altını çizerek, “Ankara’da yatırımlara ve iş gücüne katılımın artmasını sağlayan projelere öncelik vermek istiyoruz. Sanayicilerimizle ortak projelere imza atmayı arzuluyoruz.” dedi.
Asfalt seferberliği
Pandemi sürecinde uygulanan sokağa çıkma yasaklarında Başkent'te önemli bir asfalt seferberliği başlattıklarını anlatan Başkan Yavaş, şu değerlendirmelerde bulundu: “OSTİM, İvedik ve Siteler gibi noktalara büyük ölçüde asfalt serildi. Gelirlerimizde yüzde 70'e yakın düşme var. Buna karşılık enerjide, elektrikte bize hiçbir erteleme yapılmadı. Belediyenin gelirleri azaldı ama giderlerini hiç durdurmadılar. Tüm bunlara rağmen asfalt çalışmalarımıza devam ediyoruz.”