OSSA, Türkiye – İspanya Arasında Ortak Üretim Köprüsü Kuracak
18 Haz 2026 Per | 09:09
OSTİM Kooperatifi 2025 Yılı Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi
12 Haz 2026 Cum | 10:51
Gazi Üniversitesi OSTİM Yerleşkesinde Mezuniyet Sevinci
08 Haz 2026 Pzt | 02:43
Aydın: “Rekaberlik Kavramı Kümelenmelerle Oluştu”
08 Haz 2026 Pzt | 02:20
Ankara Valisi Yakup Canbolat’a Hayırlı Olsun Ziyareti
08 Haz 2026 Pzt | 12:22
HTK Avrasya Telekom Liderlerini Semerkant’ta Buluşturdu
08 Haz 2026 Pzt | 12:04
OSTİM Yatırım’ın GES Kurulu Gücü 2.3 MW’a Ulaştı
08 Haz 2026 Pzt | 10:45
Medikal Kümeye Ticaret Bakanlığından İyi Uygulama Ödülü
08 Haz 2026 Pzt | 10:37
OSTİM OSB Teknik Koleji 19 Mayıs’ı Bilim Şenliğiyle Kutladı
08 Haz 2026 Pzt | 10:15
Acil Alım Yerine Planlı Tedarik
08 May 2026 Cum | 05:56
“Teknoloji insan yararına kullanılmalı”
OSTİM Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Aydın, teknolojinin insan yararına kullanılması gerektiğinin altını çizdi. Aydın, şöyle konuştu: “Her yıl Ramazanda dostlarımızla bir araya gelmek için bu programı yapıyoruz. Şimdi hep beraber sanayileşme, teknoloji diyoruz. Doludizgin bunun peşinden gidiyoruz. Ancak bu teknolojiyi insan yararına, insanlık için, insanlığın refahı için kullanmadığımız zaman; teknoloji tersine çalışan bir vahşi canavara dönüşüyor.
Merhamet, iyilik, güzellik ve insanlık dediğimiz kavramları kesinlikle kaybetmememiz gerekiyor. Bunun için de hepimiz beraber çaba sarf etmeliyiz. Diyanet İşleri Başkanlığımızın çok güzel bir sloganı var: “Dünyayı iyilik değiştirecek”. Biz de web sayfalarımızda ve sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz sürekli. Hepimiz değiştireceğiz. Başkasının bizi, dünyayı değiştirmesini beklemememiz gerekiyor. Herkes kendini, çevresini, işletmesini, bölgesini, şehrini, ülkesini ve dünyayı değiştirecek. Bizim bildiğimiz yol bu. Bu konuda çaba sarf eden herkese çok teşekkür ediyorum.”
“OSTİM bizim için çok önemli”
OSTİM iftarının konuklarından Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, konuşmasının başında, “15 Temmuzda yaşadığımız hain FETÖ darbesini dünyada hangi ülke geçirmiş yaşamış olsaydı, 16 Temmuzda normal iş hayatına devam ederdi? Bu ülkenin adı; Türkiye’den başka bir ülke değil! Bunu bizden başkası yapamazdı.” dedi.
15 Temmuz’un ertesi günü kredi derecelendirme kuruluşlarının not düşürdüğünü anımsatan Baran, “Ama OSTİM inandı, biz inandık, şehrimiz inandı, ülkemiz inandı, yatırıma, üretime ve ticaretine ve büyümeye davam etti. Bu hafta açıklanan büyüme rakamları hepimizi mutlu etti. Yüzde 4.4’lük yıl sonu hedefimize de herhangi bir sapma olmadan inşallah ulaşacağız. Sayın Cumhurbaşkanımızın başlattığı istihdam seferberliğine o gün bütün Türkiye inandı. O gün tüm kurum ve kuruluşlarımız tüccarın, esnafın yanında oldu. OSTİM bizim için çok önemli. Savunma sanayii Ankara için çok önemli, savunma sanayiinin kalbi.” görüşünü aktardı.
Tüm güçlerini Ankara’nın ticareti, potansiyeli ve Ankara Ticaret Odası için vermeye başladıklarını dile getiren, Ankara’nın yakın zamanda fuar alanına kavuşmasını istediklerini bildiren Gürsel Baran, Başkent’in sağlık turizminde de çok önemli yerlere gelmeye aday olduğunu ifade etti. Baran, yurt dışından direkt uçuşlarla Ankara’nın çok şey kazanacağını belirtti.
ATO Başkanı sözlerini, “Ankara esnafının zamanı kıymetli, 1 dakikası bile çok önemli. Bütün Türkiye’yi İstanbul’a toplamanın da doğru olmadığını düşünüyorum. Bu anlamda karşılaştığım, bütün devlet büyüklerimizden, bütün bakanlarımızdan rica ediyorum. Sizin de gittiğiniz her yerde bu konuyla ilgili lobi yapmanızı istirham ediyorum.” diyerek tamamladı.