OSSA, Türkiye – İspanya Arasında Ortak Üretim Köprüsü Kuracak
18 Haz 2026 Per | 09:09
OSTİM Kooperatifi 2025 Yılı Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi
12 Haz 2026 Cum | 10:51
Gazi Üniversitesi OSTİM Yerleşkesinde Mezuniyet Sevinci
08 Haz 2026 Pzt | 02:43
Aydın: “Rekaberlik Kavramı Kümelenmelerle Oluştu”
08 Haz 2026 Pzt | 02:20
Ankara Valisi Yakup Canbolat’a Hayırlı Olsun Ziyareti
08 Haz 2026 Pzt | 12:22
HTK Avrasya Telekom Liderlerini Semerkant’ta Buluşturdu
08 Haz 2026 Pzt | 12:04
OSTİM Yatırım’ın GES Kurulu Gücü 2.3 MW’a Ulaştı
08 Haz 2026 Pzt | 10:45
Medikal Kümeye Ticaret Bakanlığından İyi Uygulama Ödülü
08 Haz 2026 Pzt | 10:37
OSTİM OSB Teknik Koleji 19 Mayıs’ı Bilim Şenliğiyle Kutladı
08 Haz 2026 Pzt | 10:15
Acil Alım Yerine Planlı Tedarik
08 May 2026 Cum | 05:56
Ağaç dikme mevsimiyle birlikte OSTİM’de ağaçlandırma çalışmaları da hız kazandı. Ostim Teknopark teknoloji geliştirme bölgesindeki boş alanlara OSTİM Organize Sanayi Bölgesi, Ostim Teknopark A.Ş. ve OSTİM Teknik Üniversitesi iş birliğiyle 3 bin fidan dikildi.
Ağaç Dikme Şenliği, OSTİM yöneticileri, iş adamları ve çalışanların katılımıyla düzenlendi.
OSTİM Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Aydın, ağaç dikilen alanın teknoloji geliştirme bölgesi olduğunu, dikilen ağaçların büyümesiyle birlikte teknoloji geliştirme bölgesinin ormanın içinde kalacağını söyledi.
Kış boyunca bölgede ağaçlandırma çalışmalarının devam edeceğini kaydeden Aydın, T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğü’nün katkılarıyla alanı ormana dönüştüreceklerini vurguladı.
Teknoloji geliştirme bölgesinin yanında OSTİM Teknik Üniversitesinin geliştirme alanı olduğunu belirten Aydın, “Üniversite, teknoloji geliştirme bölgesiyle beraber, OSTİM’in, Ankara’nın ve Türkiye’nin önemli bir merkezi olacak.” dedi. Aydın, ağaçlandırma çalışmalarında emek verenlere teşekkür etti.
OSTİM’in ormanı olacak
OSTİM OSB Bölge Müdürü Adem Arıcı, 2002 yılında başlattıkları programla OSTİM’deki bütün yeşil alanların ağaçlandırılması ve hayata dahil edilmesini amaçladıklarını vurguladı.
Aynı bölgede daha önce ağaçlandırma çalışması yaptıklarını hatırlatan Arıcı, “Dikmekle bitmiyor, bunu yaşatmamız lazım. Bundan sonraki bütün gayretimiz bu ağaçları yaşatarak, bölgemizde kendimize ait bir ormanın yetişmesini hedefliyoruz.” dedi.
OSTİM Yönetim Kurulu Başkanvekili Sıtkı Öztuna, ağaçlandırma çalışmasının hayırlı olmasını temenni ederek, ağaçları yaşatmanın dikmek kadar önemli olduğunu vurguladı. Bölgenin ağaçlandırılmasıyla OSTİM’in güzel bir yeşil alana sahip olacağına inandığını ifade eden Öztuna, OSTİM’i kuran ve gelişmesi için çalışan vefat etmiş tüm OSTİM’lilere de rahmet diledi.
OSTİM Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Yülek, Teknoloji geliştirme bölgelerinin dünyanın her yerinde yeşil alanlar içerisinde olduğuna dikkat çekti. Yeşil alanların daha artırılması gerektiğini dile getiren Yülek, insanın doğaya yaptıkları hataları yeşil alanların düzelttiğini vurgulayarak emeği geçenlere teşekkür etti.
Ostim Teknopark Genel Müdürü Dr. Derya Çağlar, sürdürülebilir, çevreye saygılı bir çalışmayı gerçekleştirmek istediklerini ve yeşil bir alanda yapılan çalışmaların geleceğe çok daha büyük miraslar bırakacağını kaydetti.