OSSA, Türkiye – İspanya Arasında Ortak Üretim Köprüsü Kuracak
18 Haz 2026 Per | 09:09
OSTİM Kooperatifi 2025 Yılı Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi
12 Haz 2026 Cum | 10:51
Gazi Üniversitesi OSTİM Yerleşkesinde Mezuniyet Sevinci
08 Haz 2026 Pzt | 02:43
Aydın: “Rekaberlik Kavramı Kümelenmelerle Oluştu”
08 Haz 2026 Pzt | 02:20
Ankara Valisi Yakup Canbolat’a Hayırlı Olsun Ziyareti
08 Haz 2026 Pzt | 12:22
HTK Avrasya Telekom Liderlerini Semerkant’ta Buluşturdu
08 Haz 2026 Pzt | 12:04
OSTİM Yatırım’ın GES Kurulu Gücü 2.3 MW’a Ulaştı
08 Haz 2026 Pzt | 10:45
Medikal Kümeye Ticaret Bakanlığından İyi Uygulama Ödülü
08 Haz 2026 Pzt | 10:37
OSTİM OSB Teknik Koleji 19 Mayıs’ı Bilim Şenliğiyle Kutladı
08 Haz 2026 Pzt | 10:15
Acil Alım Yerine Planlı Tedarik
08 May 2026 Cum | 05:56
Saadet Partisi Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mesut Doğan, Yenimahalle Belediye Başkan Adayı Mehmet Şahin ve Altındağ Belediye Başkan Adayı Cemal Sertkaya OSTİM’i ziyaret etti.
“Üretim vazgeçilmez”
OSTİM Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Aydın, belediye başkanlığı makamının büyük vebal ve sorumluluk taşıdığına dikkat çekti. Şehirdeki sorunların çözümünde belediye başkanlarına önemli görevler düştüğünü dile getiren Aydın, “Sorunlara çare bulursanız büyük karşılığı var. Çözüm bulamazsanız da ağır sonuçlarla karşılaşılır.” dedi.
Sanayinin ve üretimin önemine vurgu yapan Aydın, şu mesajları verdi: “Üretim konusu vazgeçilmez bir şey. Üretmeden sorunların çözülebilmesi mümkün değil. Üretmemiz gerekiyor. Kendi ihtiyaçlarımızı daha sonra başkalarının ihtiyaçlarını üretmemiz gerekiyor. İş birliği yapmamız gerekiyor. Dünyada yaşadığımız sorunların birçoğu bizim daha önce yapmadıklarımız nedeniyle başımıza geliyor.”
“Her zaman üretim tarafındayız”
Saadet Partisi Yenimahalle Belediye Başkan Adayı Mehmet Şahin, yüksek faiz uygulamaları nedeniyle sanayicilerin sıkıntıda olduğunu söyledi. Faizin üreticinin alın terini sömürdüğünü vurgulayan Şahin, “Yüksek faiz uygulanan bir ekonomi asla üretim yapamaz. Biz milli görüşün temsilcileri olarak her zaman üretimden yana taraf almışız. Her zaman üretim ve ağır sanayi projeleri geliştirmeye çalışmışız ve bu yönde çalışmalar yapmışız. Bize görev verilmesi halinde bu politikalarımızı canlandıracağız.” dedi.
“Burası sanayinin ortası dünyanın merkezi”
Saadet Partisi Altındağ Belediye Başkan Adayı Cemal Sertkaya, OSTİM’in önemine dikkat çekti, Sertkaya, “Burası sanayinin tam ortası, dünyanın merkezi. Biz Altındağ’dan geliyoruz. Altındağ’da da sanayi denince birkaç önemli yer var; bunların başında Siteler mobilyacılar sanayi geliyor. Önceden Yeni Sanayi, Ata Sanayi, Büyük Sanayi bütün sanayiler Altındağ’daydı. Büyük bir kısmı OSTİM’e geldi.” dedi.
“Sorunlarımızı konuşmamız lazım”
Saadet Partisi Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mesut Doğan, siyasette sanayinin, üretimin sorunlarının konuşulması gerektiğini ifade etti.
Ankara’da sorunların çözümü için sebeplerin ortadan kaldırılması gerektiğini vurgulayan Doğan, seçimi kazandıkları taktirde dokuz ilke çerçevesinde görev yapacaklarını belirtti. Doğan, ilkeleri şöyle sıraladı: “Yönetimde adil ve merhametli olacağız. Planlı ve programlı olacağız. Şeffaf ve denetlenebilir olacağız. Partizanlık ve ayrımcılık yapmayacağız. İşi ehline vereceğiz. Kapımız herkese açık olacak. Hizmeti eşit dağıtacağız. İşi zorlaştırmayacağız. İsraf ve yolsuzluğa geçit vermeyeceğiz.”
Ankara için yapacakları çalışmaları dile getiren Doğan, “Herkesin kendini 24 saat güvende hissetmesini sağlayacağız. Günlük hayatın ucuz, insan hayatının değerli olduğu, yeşil yaşanabilir, herkesin her türlü hizmeti kendi yaşadığı alanda alabileceği, katılımcı yönetim anlayışı, planlı kentleşme, yerelden kalkınma ile insan dostu bir başkent olacak Ankara.” dedi.