OSSA, Türkiye – İspanya Arasında Ortak Üretim Köprüsü Kuracak
18 Haz 2026 Per | 09:09
OSTİM Kooperatifi 2025 Yılı Olağan Genel Kurulu Gerçekleştirildi
12 Haz 2026 Cum | 10:51
Gazi Üniversitesi OSTİM Yerleşkesinde Mezuniyet Sevinci
08 Haz 2026 Pzt | 02:43
Aydın: “Rekaberlik Kavramı Kümelenmelerle Oluştu”
08 Haz 2026 Pzt | 02:20
Ankara Valisi Yakup Canbolat’a Hayırlı Olsun Ziyareti
08 Haz 2026 Pzt | 12:22
HTK Avrasya Telekom Liderlerini Semerkant’ta Buluşturdu
08 Haz 2026 Pzt | 12:04
OSTİM Yatırım’ın GES Kurulu Gücü 2.3 MW’a Ulaştı
08 Haz 2026 Pzt | 10:45
Medikal Kümeye Ticaret Bakanlığından İyi Uygulama Ödülü
08 Haz 2026 Pzt | 10:37
OSTİM OSB Teknik Koleji 19 Mayıs’ı Bilim Şenliğiyle Kutladı
08 Haz 2026 Pzt | 10:15
Acil Alım Yerine Planlı Tedarik
08 May 2026 Cum | 05:56
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Müsteşarı Ahmet Erdem, teşvik uygulamalarının sayısının 12’ye çıktığını, seferberlik kapsamında yıl sonuna kadar 2 milyon istihdam hedeflediklerini belirterek, “Üretim artsın, sanayi durmasın, işçi kazansın, herkes kazansın, ülke kazansın.” dedi.
OSTİM Yönetim Kurulu Üyeleriyle bir araya gelen Müsteşar Erdem, OSTİM Organize Sanayi Bölgesi’ndeki çalışmalar ve istihdam faaliyetleri hakkında bilgiler aldı.
“OSTİM’li firmalar kurumsallaştı”
OSTİM Yönetim Kurulu Başkan Vekili Sıtkı Öztuna, 1997 yılında bölgede istihdam ofisini faaliyete geçirdiklerini hatırlatarak iş arayanla işçi arayanı buluşturan bir ara yüz oluşturduklarını ifade etti. Öztuna, “Cumhurbaşkanımızın başlattığı seferberliği destekliyoruz. İŞKUR’dan onaylı özel istihdam büromuzla iş ve işçi arayanları bir araya getiriyoruz. OSTİM’li firmalar kurumsallaştı.” dedi.
“3 ayda 760 bin istihdam sağlandı”
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Müsteşarı Ahmet Erdem, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından başlatılan İstihdam Seferberliğiyle birlikte, Bakanlığın çalışma hayatında Milli Seferberlik ilan ettiğini söyledi. Erdem, bu kapsamda 3 ayda 81 ili gezdiklerini, ticaret ve sanayi odaları, borsalar ve STK’ların başkanlarıyla bir araya gelerek çalışma hayatında yapılması gerekenlere ilişkin görüşleri aldıklarını ve gerekli düzenlemeleri hayata geçirdiklerini bildirdi.
Bakanlık olarak sağladıkları teşviklere değinen, seferberlikle birlikte elde edilen istihdam rakamlarını paylaşan Erdem, “Teşvik uygulamalarımızın sayısı 12’ye çıktı. 3 ayda 760 bin istihdam sağlandı. Hedefimiz yıl sonuna kadar 2 milyon. İstihdamı artıracağız, kayıt dışılığı önleyeceğiz.” mesajını verdi.
Çalışma hayatındaki aktörlerin hepsini bir araya getirdiklerini vurgulayan Ahmet Erdem, “Çalışma hayatında görülen aksaklıkları Bakanımızla birlikte masaya yatırıyoruz. Üretim artsın, sanayi durmasın, işçi kazansın, herkes kazansın, ülke kazansın. Sanayicilere destek olmamız gereken noktalar var.” dedi.